搛べ惕

Monday, February 22, 2010

story..story..

aku takde pape nak story ari ni..tak banyak cite pun ari ni..ari ni aku bangun lambat..nasib bek tak kene blebe ngan mak aku..kalau tak habis r aku kene blebe gak ngan akak aku..haish..nape la badan aku sakit2 ble bangun pagi tadi..salah tido kot adam cakap..huhu..kelam kabut aku pegi sekolah tadi..ngan buku sekolah yang banyak giler 2..penat la..mod aku kurg bek sikit ari ni..orang tnye wat tak tau je..badmod sgt..mybe sebab aku penat sangat kot..ari ni belajar fizik kat lam kelas..kitorg lambat sgt pegi lab..nasib bek cg xngamuk..ari ni bez belajar fizik..senang ekpn..leh je jwab soklan..bese2 mmg hampeh r aku jawab..ntah pape..blur giler..mase sej bez gak..cg cite pasal kawan die..lawak giler..kawan die ngis tak tau nak cakap pe coz de sorg pompuan mintak jd pakwe die..memg lawak r..malas nak cite lebih..hehe..mse pai mate aku memang tak leh tahan giler r..tahan punye tahan lentok gak aku kejap..tak tahan la..penat sangat ari ni..tu la sape suh g tdo kul 1 lebih..kan da penat..tapi nak wat camne..memang mate aku tak ngantuk..mase kimia mate aku kembali ok..tapi aku tengah lapar..tak rehat pun tadi *sobsob..cg wat kuiz ari ni..mule2 blur gak cket..tapi ok r aku jawab..tak susah pun..sebab aku paham pe yang cg ajar..haha..mse bio cg marah2..cam semalam..cg badmod ngan kitorang..skali cakap tak dengar..sbelum masuk lab bio tengok bdak2 klas 4int1 men roket..nak men gak..bez je tgk..cg wat nek roket tinggi ngat..huhu..mase nak balik lab nampak la dan2..senyum2 kat aku..aku pun balas gak senyum die..hehe..balik sekolah igat nak wat something ngan farihin..tapi ramai plak orang..geram2..nak balik adam ngan kawan2 die plak lepak kat bangunan tu..tak bez ekpn klau de bdak laki kat situ..lpas diorg balik bru aku balik..ari yang penat la..papai..

No comments:

Post a Comment