搛べ惕

Wednesday, March 03, 2010

maulidur rasul

hoho..ari ni aku ade sambutan maulidur rasul kat sekolah..aku pakai baju sekolah, kain batik ngan tudung hitam..huhu..simple sangat nampak..tapi aku puas hati..walaupun terpaksa pakai tali pinggang yang menyeksakan perut aku..haha..kul 7.30 aku pegi surau coz ari ni kan nak berarak..so beratur la ikut unit masing2..mase berarak bez la jugak..tapi tu la aku terpakse mandi dengan peluh..muke aku penuh ngan peluh..da la tak bawak towel kecik nak lap..huhu..unit aku selawat punye la kuat..mule2 berarak semangat giler..lame2 cket kejap selawat kejap berhenti..depan cg mule la wat kuat..haha..bese la tu..nak dapat markah la katakan..hehe..

sampai je sekolah aku snap2 cket..pegi ambik pic adam curi2..haha..lpas tu pegi kantin ambik makanan..tapi aku tak makan pun..ambik pun tak..malas aku..pegi koop lagi bgus..haha..wat habis duit aku jek..aku ngan farihin lepak kat bangku..cakap2..n adam pun lalu..aku senyum jela..hehe..n then pegi surau dengar ceramah..tapi aku tak dengar pun..duk kat luar je..aku ngan farihin kongc dengar lagu..bosan la..yang paling aku malu mase earphone tercabut..bising giler mase tu..habis orang sekeliling aku pandang..huhu..malu2..da la pasang sound kuat..adoi..

perbarisan unit aku dapat no 3..ok la tu kan daripada tak dapat no..huhu..habis ceramah aku ngan farihin pegi men buai..teringat plak kengan lame ngan kawan2 kat situ..rindu la plak..sampai je umah aku trus tido..penat la..tapi kejap je dalam 20 minit camtu..huhu..salin baju trus on9..

skunk aku tengah chat ngan ilman..hehe..kat sekolah takut nak tegur..huhu

No comments:

Post a Comment