搛べ惕

Tuesday, March 30, 2010

new hair

weh.weh..

i got new hair..haha..semalam aku pegi potong..ayah aku da pelawa aku nak potong ke tak..aku on je la..rezeki jangan ditolak..lagpun bukan senang aku nak pegi ptotng rambut ni..ni dapat potong pun sebab abang aku ngan adik aku pegi potong rambut jugak..aku tumpang sekaki je la..haha..

aku geram tengok rambut aku..tak penah g aku wat rambut aku camni..potong pendek bahagian depan..cantik jugak..haha..*cam promote je ni*..bahagian belakang wat layer..dulu rambut aku wat layer gak..tapi tak jadi pun..skunk baru jadi layer..suke aku..haha..tak sabar aku nak tunggu rambut aku panjang nanti..

aku dari semalam tak habis habis duk depan cermin tengok rambut aku..haha..cam orang tak betul je..cam tak penah potong rambut..haha :)

No comments:

Post a Comment