搛べ惕

Monday, March 29, 2010

s.e.k.o.l.a.h

pagi ni ari hujan..nasib baik aku pegi sekolah tadi ujan tak lebat mane..kalau tak basah kuyup la aku..kembang habis buku2 aku..ari ni si rozie tu tak datang sekolah..rezak aku..ni kes nak balas demdam kat aku la kot..adoi..aku rase hari ni bez je duk kat sekolah..even ari ni tak berapa belajar..just belajar pai ngan chemistry je..ari ni banyak aku habiskan mase untuk siapkan nita biology..semangat ngat aku wat tadi..ntahla..aku rase rajin plak nak wat..ye la..aku kan..memang malas sikit..haha..

azam aku kali ni nak siapkan sume nota dalam minggu ni jugak..insyaallah..sebab aku da malas la nak tangguhkan sume tu..menyusahkan diri aku gak nanti..betul tak?..hehe..so dalam minngu ni aku maybe just online siang..malam aku tak coz nak siapkan tulah..hehe..

tadi kat sekolah aku banyak habiskan mase sendiri la..ade jugak aku pegi kat fahmi tu..bosan ekpn takde orang nak bual ngan aku..haha..ari ni aku g wat rajin padam papan hitam tu..tengah2 padan tu aku ngan kat someone..tahun lepas kalau aku whiteboard mesti die mula lah nak kacau..sedih rase..rindu kat die pun ade jugak..dah la skunk die tu sekolah jauh..lame tak tengok die..tengok gambar je..huhu..emotional la plak aku ni..dah2 nabilah..takyah sedih2 la..umo panjang leh jumpe die lagi kan..die tak kemana ek..lagipun anugerah intan nantikan die datang..so dont worry ok.. :')..

story2 pasal sekolah ari ni..F bukan name sebenar tersepak H bukan name sebenar..haha..sikit agi nak kene tutt..haha..pastu si F cakap la yang tut tu besar..satu kelas gelak..die cakap kuat2..malu giler r mase tu..mende sensitf tu..haha..budak2 depan aku kan duk story mori pasal 'cite2' kat sekolah ni..aku just tumpang dengar je..takde keje nak wat ekpn..sementara nak tunggu orang balik..hehe..ari balik lewat sikit coz ujan la..rezak ngat ujan ari ni..sedih sangat..kacau je ujan ni.. :'(..xpe la esok leh tengok g kan..hehe

p/s : ade lagi cite yang aku nak story..tapi abang aku ni kacau la..die ade lam bilik ekpn..susah betul..huhuh

No comments:

Post a Comment