搛べ惕

Wednesday, April 07, 2010

aku mesti kuat


aku tak tahu kenape la air mata aku murah sangat ari ni nak mengalir keluar..ntah la..aku sebak sangat hari ni..aku sendiri tak tau kenape..padahal aku sepatutnye gembira..bukan sedih macam ni..sebab aku dapat cakap ngan die kan..bukan senang tu la..walaupun cume cakap hal bukan pasal kitorang..

bile aku tengok barang2 die mata aku da dipenuhi ngan kolam air mata..mungkin sebab aku terlalu rindu kan die..sebab die bukan selalu ade untuk aku..sebab aku bukan ape-ape dimata die..just sis n bro.. tapi tu pun da cukup sangat bagi aku..aku gembira..walaupun hati aku sakit sangat..sakit nak tipu diri aku sendiri daripada bagitau hal sebenar..tapi aku tetap degil..sebab aku taknak kehilangan die..but i will wait for him until one day he will be mine.. -____-

No comments:

Post a Comment