搛べ惕

Sunday, May 30, 2010

cahaya

tipu la kalau aku cakap aku tak nyesal..tipu la kalau aku tak nangis..sesape kat tempat aku pun mesti rase mende same gak..aku rase hidup aku hilang sekelip mate je..yang dulu cerah tapi aku tak nampak..sekarang da gelap baru aku nampak..gelap sangat..aku makin tak nampak..

aku perlukan cahaya tu..cahaya yang selalu sinari aku dulu..tapi aku tak pernah hargai sume tu..aku buang cahaya tu jauh2..sampai kadang2 aku lupekan die..aku terlalu ego..suke wat keputusan melulu..lepas tu baru aku nyesal..aku silap..aku hilang sesuatu yang bernilai sangat buat diri aku..aku tak jage cahaya tu baik2..sepatutmye aku sabar..

kalaulah dulu aku tau ape yang jadi..pentingnye cahaya tu dalam hidup aku..aku takkan derita macam ni..aku sesakit sekarang ni..setiap kali aku ingatan kenangan tu..air jernih mule jatuh..aku tak kuat..selagi cahaya tu tak datang balik kat aku..selagi tu aku akan tunggu die..aku berharap..

CAHAYA..kau indah sangat..kau yang terbaik pernah aku jumpe..kau setia..kau penyabar..tiada yang terbaik bagi ku..selain kau..kau yang pertama yang pernah aku jumpe.. (.")(".)

No comments:

Post a Comment