搛べ惕

Wednesday, May 26, 2010

exam

eh soalan..kenape kau susah sangat aku nak jawab??sampai pecah otak aku nak fikir kau je..alahai..
haha..nabilah.nabilah..salah kau jugak sebenarnye..kau yang tak paham..kau yang lupe sume bende tu..cikgu kau kan da ajar sume tu..salah kau..salah kau..haha..padan muke kau..kan dah dapat susah..
yela2..memang salah aku pun..salah aku jugak sebab lambat nak study pe yang cg da bagi sebijik tu..grr..
tau takpe..laen kali jangan buat lagi..
taknak..aku nak buat lagi..biar fail sekali lagi..haha
suke ati kau lah!

*cakap ngan diri sendiri macam tak betul je..muahahahaha

No comments:

Post a Comment