搛べ惕

Tuesday, May 04, 2010

penat tapi gembira.

aarrrgghhhhhhhh!!!!!!!!!!!penat giler ari ni la..tadi ade kawad kul 2.30..bese habis la dalam kul 4 kan..tapi hari ni pukul 5 lebih baru habis..da la tak makan pape pun..penat tau tak..aku rase cam nak tido je tadi mase tengah kawad..nasib baik tak kawad tengah panas..kalau tak memang panas giler la hati aku tadi..pastu dah la aku kene balik ngan beskal..kalau ade orang nak datang ambik takpe gak..sabar je la nabilah..xpe2..minggu depan tak payah kawad lagi..sebab aku memang confirm tak datang sekolah..haha..

sebelah malam plak aku ade kelas bahase jepun..kebiasaannye ayah aku or akak aku yang hantar..tapi diorang tak leh hantar coz nak pegi hantar barang kakak aku kat kamoung..aku pun tak paham kenape camtu..huhu..so, parent aku suh la aku naik beskal..dalam hayat aku tak penah g malam2 pegi kelas aku naik beskal..so, otak aku pun mule la cari jalan..huhu..

yes!aku dapat satu idea..mintak tolong someone..hehe..kebetulan plak die ade kelas malam ni..so, aku pun mintak la tolong kan..mule2 dia taknak..sebab malam kan..dia tak bape berani la..hehe..last2 dia setuju..aku bukan main suke la kan..alhamdulillah..lepas balik ari kelas dia ajak pegi jalan2..round dekat2 sini je..tak jauh pun..n dia de cakap kalau awal lagi dia da ajak aku jalan2..hehe..takpe la kan..next time insyaallah.. :]

p/s : dalam gembira tu aku tetap jugak ade rase sedih.. :|

No comments:

Post a Comment