搛べ惕

Friday, May 07, 2010

semua tu ade hikmah

"keep reminding yourself that everything happens for a reason"

kata-kata ni wat aku jadi kuat nak hadapi sume ni..aku tau semua ni ade hikmah disebaliknye..aku percaya tu..tiap2 kesedihan tu mesti gembira jugak satu hari nanti..tak kira la cepat atau lambat..

Dia tahu aku mampu hadapi semua ni..kalau tak Dia takkan bagi kat aku..Dia Maha Adil kan..aku kena kuat..banyak bersabar..doa banyak2..

cume satu je aku tak leh nak wat wat mase skunk..lupekan semua tu..sebab tiap kali aku nak lupe..semua tu datang..aku tak tahu camne nak jauhkan diri dari semua tu..ibarat semua tu sentiasa ade kat sekeliling aku.. maybe aku perlukan mase nak lupakan semua tu..n mungkin jugak aku sendiri yang taknak lupakan sume tu..ntahla..God willing i'll forget about that..amin.. :)

No comments:

Post a Comment