搛べ惕

Wednesday, July 28, 2010

study group ngan kawan

haha..ari ni wat study group ngan kawan2..da lame rancang tapi sekarang baru dapat wat..macam2 masalah sebelum ni..arini study addmath..aku yang tolong ajarkan..hmm..study addmath macam tak study je..duk sibuk maen laptop..bese la..kalau dah ade laptop kat sebelah dah memang adat..takkan nak biar je..sambil2 tu ngadap r jugak..hehe..

lagipun aku da lame tak leh nak online..nak online kat umah internet umah aku dah kene potong..kes tak bayar la..hehe..so, aku ambik kesempatanla..esok skali g study group..penat2..takpela..skali skala..tahun depan kan da nak spm..kenela start dari awal..kalau tak tahun depan leh jem otak aku ni..hmm..takde idea plak nak tulis pe..lain kali la..tu pun kalau aku leh onlina..da~ :]