搛べ惕

Sunday, December 19, 2010

story-mory holiday

cuti sekolah pun dah nak habis..tinggal dua minggu lagi..sekejap je kan..tak puas..nak cuti lagi..hehe..tapi kan bila cuti rindu plak kay sekolah..yela..kat sekolah ade kawan-kawan..rindu kat kawan kawan aku..sepanjang cuti ni aku banyak duduk kat umah ngan balik kampung..yela..balik kampung sebab mak sedara aku ade balik..pastu ngan rumah aku baru aku tu..tak lama lagi siap la tu..tak sabar nk tengok siap..mesti lawa..cewah!mengade la plak..huhu..

minggu lepas aku pegi jalan jalan ngan kawan aku roziana..sepatutnye bertiga..tapi terpaksa berdua coz ade la sebab sebab nye..hehe..memang malang la nasib kitorang ari tu..dah lah hari hujan..benci betul..kacau program je..pastu pegi makan pizza menggelabah takut duit tak cukup..tak pasal nangis kat situ kan..duit pun ngam ngam je..nasib baik la..pastu naik bas, salah naik plak..pegi naik bas yang nak pegi terengganu..adoi..terpakse la jalan kaki..nasib baik la tak jauh sangat..kalau tak, tak tau lah camne..

aku duk kat umah maen game je la kat facebook tu..tak keje laen..*bace buku taknak :p kalau bangun tido mesti tengahari..memang macam tu dari dulu..tak pernah berubah..melebihkan orang lelaki plak..hehe..makan tido je ni cuti sekolah ni..macam mane la tak tembam..kan dah kena blebe ngan mak aku..padan muka..

nak cite ape lagi ek..entahla..esok mr haney nak masuk hutan..24 ni kuar..agak agak dia balik tak..harap harap balik la..entahla..dia cakap duit kurang...tak pe la..nak wat camne..oklah..papai !