搛べ惕

Thursday, January 06, 2011

bored in school !

Bosan sangat minggu ni kat sekolah..memenatkan pun jugak..dalam program mengantuk giler..rase nak tido je tau..kalau boleh bergolek golek dalam surau tu dah lame aku buat..tapi apekan daya aku ni..tahan je la rase ngatuk tu walaupun kadang kadang terlelap jugak..ngee~

bosan jugak tine lepas rehat..belajar mcam bese kan..bukan bosan nak belajar..tapi bosan tak belajar..cikgu tak masuk..ramai cikgu busy ngan kertas periksa spm..nak hantar kertas spm la..tadi math modern cikgu ade..tapi dah ambik mc..takde cikgu la jawab nye..duk lam kelas duk story story macam macam la..takde keje nak wat..kelas laen pun lebih kurang macam tu jugak la..cikgu takde jugak..

mase balik hujan..nak balik redah hujan je..nasib baik aku pegi ngan abah aku ari ni..sebab pagi tadi kul 7.10 gelap lagi..semalam dulu tak gelap camni..so aku decide pegi ngan abah aku je la..ambik kesempatan sebab nak hantar adik aku jugak kan..balik tadi tak basah sangat la..cume agak terkilan tak dapat makan roti mat salai..dari semalam g..haish..ahad ni mesti beli.. :p

No comments:

Post a Comment