搛べ惕

Wednesday, January 12, 2011

Cik Epal ?

Sebut aje Cik Epal mesti semua kenal..dunia blogger pasti kenal teramat sangat Cik Epal ni..tapi kenyataan tetap kenyataan..dalam hidup pasti ada yang membenci dan suka ngan kita..macam aku jugak..normal la sebagai manusia kat dunia ni..mesti ade yang benci ngan aku..jugak suka kawan ngan aku..nobody perfect right ?

Tadi aku google..taip "Cik Epal"..disebabkan entry Cik Epal yang ni..memang banyak la..semua pasal Cik Epal..ada yang duk kutuk Cik Epal..ada yang suka..macam macam la..kenapa hidup ni perlu benci membenci ek? *eleh..cakap orang..aku pun sama naik jugak..

Aku bukan apa..tak puas hatila..ramai yang nak kutuk Cik Epal..pasal pakaian dia la..cara dia tulis la..apa yang ada lam blog dia tu la..salah sangat ke semua yang dia buat? aku tengok okay je..ataupun korang jealous ngan Cik Epal..adoi..aku pun naik pening la ngan semua orang ni..

Tapi apa pun..aku tetap suka ngan Cik Epal..bagi korang yang kutuk dia..sudah sudah la tu..buat hal sendiri aje la..

No comments:

Post a Comment