搛べ惕

Sunday, January 09, 2011

i hate the way u.

Tetibe tadi ade minah chatting aku kat fb..i know who is her..malas nak cite pasal minah tu la..memang menyakitkan hati..dah la cakap 'i u'..i hate that okay..ntah..bagi aku orang cakap 'i u' ngan aku macam gedik..maaf kalau ade yang tersinggung..bukan nak mengata korang..maaf sekali lagi..

Aku cume sakit hati ngan minah ni..kau nak uji kepercayaan aku kat mr aku ke? maybe cakap kau betul kot..tapi aku kenal sape dia okay..yelah..aku tahu kau kenal dia lebih dulu daripada aku..but i trust him..i know him more than 2 year..

Kalau kau ingat aku nak cari gaduh ngan kau sebab lelaki..aku taknak..buat ape kan..buat malu je nanti..menambah sakit hati aku je tau..tapi pape pun la aku dah mintak maaf kat kau kalau aku ade buat kau terasa aku..

CUKUP SUDAH UNTUK ENTRY INI !

No comments:

Post a Comment