搛べ惕

Sunday, January 23, 2011

Oh kenapa??


Hahahahahahaha ! tetiba je aku buat kuar gambar air tin. niat taknak promot pun. tapi kalau terasa nak minum, pegi kedai beli sendiri. actually, tadi aku pegi pok eng tin. beli air. macam macam la ade kan sampai aku naik pening. tekak tengah dahaga tambah plak ngan sakitnya. memang seksa. mata pun merah sebelah tak tau kenapa. ok. bebalik topik asal. sebenarnya hari ni aku baru tau something. selama ni aku tak penah terfikir pun.

korang biasa tengok tak tin air. dah sah sah puas dah tengok. pernah tengok tin air nenas ke nanas ke. tin mesti tebal kan. tengok tin air lain plak selain nenas. mesti nampak beza. tin air lain tu aluminium. yang nenas punye besi. ni sebab nenas kan makanan yang tajam. so kalau letak dalam tin aluminium ade la reaction yang jadi. memang tak boleh letak dalam aluminium. nak tau kenapa tanye la cg Jasli. tak pun cg kimia la. hehe. 

tu aje yang aku nak cakap pasal tin tin di atas. just nak bagi informasi je untuk sesape yang tak tau. 

INFORMASI INI DIBAWA KHAS DARIPADA MR OF MINE !

No comments:

Post a Comment