搛べ惕

Sunday, January 23, 2011

Selamat Jalan.


Sedapnye makan m&m minis chocolate ni. dah la comel, sedap pulak makan. tambah plak dengan mr of mine. duk tepi pantai atas batu dengan angin kuat, ombak sampai terpecik kat kitorang. cuma nak luangkan masa yang singkat ni aje. nanti pukul 8.30 dah nak balik penang. sedihnya. takde dah la orang yang aku nak manje manje (macam gedik aje). takde la. actually i'm happy when i'm with him. duduk tepi pantai tak habis habis ngan cerita fizik dia. cakap pasal gelombang. nampak wave je tu la yang dia cakap. takpe la. bagus jugak kan. belajar sambil dating. hahaha. 

yup. itulah mr of mine aku. dia jenis yang suka cerita macam macam. memang banyak cakap bukan banyak mulut ok. tapi aku kena cakap jugak la. senyap aje memang sunyi sepi macam takde orang la. tadi asyik gelak gelak je. tapi sekarang sedih jugak la. takpe la. kejap aje la tu. 


oklah. taknak sedih sedih. selamat jalan untuk dia. baru tadi naik bas. jumpe bulan empat nanti plak ek. balik nanti belanja makan coklat banyak banyak ek biar tambah gemuk lagi. 

No comments:

Post a Comment