搛べ惕

Friday, February 18, 2011

sambutan maulidur rasul smktiz 2011

TOV dah habis. maknenye aku bebas sikit dengan sahabat aku sorang ni. taklah memanjang aku duduk ngan dia kat rumah. sahabat aku tu bukulah. tengok buku aje bosan jugak kadang kadang. tapi nak buat macam mane. dah memang nasib aku kan. name pun candidate SPM. SPM tu penting wo. penentu mase depan hidup aku. tapi sampai sekarang aku pening nak jadi ape nanti. ah malas lah nak fikir. pening kepala.

Dah lari dari topik asal plak. semalam sekolah aku sambutan maulidur rasul. pakaian aku macam tahun lepas. kain batik, baju sekolah putih ngan tudung hitam. kalau sambut maulid mestilah berarak kan. fuh! jauh la plak. tahun lepas takdelah jauh sangat. setakat kawasan belakang sekolah aku tu. ni berarak gune trek merentas desa latihan. penat penat. tapi nak buat macam mana, reda ajelah.
klik untuk besar.
kadet polis perempuan. muke aku tak nampak.
duduk belakang ekpun.

memang penat giler giler. sampai aku baju aku basah. muke aku jugak. peluh habis. kalau sejuk takpe jugak. nasiblah. takpe takpe. ni tahun last kan. tahun depan dah takde lah. tak jadi budak sekolah dah la. tapi tak tahu la kalau kalau masuk jadi budak lower six. sape tahu kan? okay lah. malas nak blebe banyak banyak. da~

No comments:

Post a Comment