搛べ惕

Thursday, March 03, 2011

ada hadiah untuk si dia.

Dah dua hari tak ngadap lappy ni. ye ah. budak spm memang busy memanjang. tiap hari mesti ada homework. pagi sekolah, malam pun sekolah. minggu ni dah start kelas tambahan. penatnye. ni lah jadual budak nak exam tiap tiap tahun. tak sah tanpa kelas ngan homework. campur plak ngan homework kelas tambahan tu memang banyaklah. kadang kadang tak terbuat jugak. nak nak kalau homework tu subjek yang susah bagi kita dan hari tu kita ada kelas. memang confirm tak buat. macam dalam exam bi hari tu. petikan tu cakap kalau nak buat homework yang susah biar ah time tu kita ada tenaga. kalau tak ade jawabnye tak jadilah kerja tu. tak pe ah. demi masa depan aku jugak. ilmu tu penting. boleh guna sampai bila bila. ilmu takkan habis.

Ok. balik kepada tajuk asal. tadi aku bukak ah blog yang aku follow. LisaArissa. korang tau? tak tau buat buat tau je ah. scroll bawah ada entry baik punye. lawa sangat aku tengok. cantik juga ah. sekarang ni barang macam tu dah famous jugak ah. bila aku tengok barang tu. aku terfikir nak hadiahkan somethinf untuk mr mine. dia kan minat gadget ni. pastu dia ada hard disc. so bolehlah aku request suh buat handmade macam tu yang sesuai untuk hard disc dia. kawan aku pun pandai buat barang macam tu. nanti ingat nak tanya dia boleh buat tak. bulan depan mr mine pun nak balik. so ni kira suprise untuk dia. aku harap dia suka ah.

handmade tu macam ni ah lebih kurang.
|
|
v
ini handmade pencil case.
pandangan belakang. boleh letak nama dia. :)

Sebenarnya dah lama aku terfikir nak bagi something untuk dia. tapi tak tahu ape. sekarang baru dapat idea pe nak bagi untuk dia. lawa kan handmade ni. hehehehe. tapi yang aku nak bagi tu mestilah warna sesuai untuk lelaki  dan semestinya warna favourite dia lah. kalau nak tengok banyak lagi handmade, klik sini.

2 comments: