搛べ惕

Thursday, March 10, 2011

Selamat Bercuti.

Assalamualaikum.



Cuti sekolah sebelah pantai timur dah mula. time camni ah orang nak rehat rehat kan. nak pegi bercuti sana sini. tapi untuk budak PMR, SPM tak pun STPM memang tak boleh nak rehat mana lah. ye ah. kerja cuti berlambak lambak. dengan kelas tambahan lagi. kerajaan bagi cuti suruh rehat tapi bukan rehat ni. tambah penat adelah. rase rezak tu memang ah. camni tak penat. pagi sekolah, petang selasa ngan rabu ade perjumpaan dan nanti nak buat 'suara kawanku' lepas waktu sekolah then malam plak kelas tambahan.



HOMEWORK?? kalau ade banyak time bila nak siapnye. kadang esok pagi kat sekolah lah jawabnya. tak pun bersengkang mata lepas kelas tambahan kul 10 ke atas. tu pun kalau tak penat lah. kalau tak terus lentok lepas kelas. hmmm. tu ah budak SPM macam aku ni. sebab tu aku dah jarang online sekarang. tak sempat sangat bila jadi budak SPM. nak buat macam mana. ni ah pengorbanan aku nak berjaya.untuk aku gak kan. takpe takpe. aku nak buktikan kat family aku walaupun aku ni tiap tiap hari duk pegang henset aje sampai homework tak buat yang aku boleh berjaya dalam SPM ni. INSYAALLAH. doakan aku ek semua.

tapi kan kalau nak sangat dapat cuti rehat banyak. cepat cepat ah buat homework tu. tak yah tangguh. nanti kan last minute dah dekat nak bukak sekolah baru nak buat. kan tak pasal tak siap cikgu marah. okey kawan kawan. tu je ah nak cakap.

sedap ! terliur pegi beli kat kedai. jangan lupe share sikit kat sini.
tengah pokai. haha *gurau*
untuk yang dapat banyak homework time cuti ni. SELAMAT BERCUTI DENGAN HOMEWORK!


mood : tengah geram ngan homework yang banyak giler !

best dapat bercuti dengan si dia. haha *mengade*
sila muntah sekarang.

No comments:

Post a Comment