搛べ惕

Thursday, April 21, 2011

Semua dah balik. tapi mana awak?

Assalamualaikum.



Entry pertanyaan lagi. semua budak matrikulasi tak kira kat mana diorang belajar dah balik rumah masing-masing. ape kaitan matrikulasi tu ngan hidup aku ni? memang ada pun. kalau matrik cuti, makna nya aku akan gembira. kalau matrik bukak balik aku mesti sedih macam entry ni. macam dalam entry tu cakap. bulan empat pasti aku gembira balik.

pening kan baca ape yang aku tulis tu. terus terang, sekarang ni aku rasa bahagia sangat walaupun baru 5%. tu baru sikit. ye ah. sebab matrik dah tutup dan mr mine dah habis belajar. dapat cuti 5 bulan plak tu. wah, dating hari hari lah kot. tidak! untuk seminggu dua boleh lah hari hari tapi lebah lepas dia kerja cuma cuti am je ah dapat dating. takpe ah. cukuplah ni. takkan duapuluhempat jam dengan dia. tak kawin lagi mana boleh okay.




yea. nanti boleh makan coklat banyak banyak. banyak saje pun dah cukup. banyak banyak melampau tu. !_! pukul 9 nanti dia naik bas dari penang nak balik sini. esok takpun lusa dapat lah jumpe. gembira dalam hati dan senyum memanjang. ni kalau mak aku tengok aku senyum memanjang habis la aku kena kutuk bagai. takpe takpe. mak aku jugak kan. okaylah. tu je nak bagitau.


dan waktu yang sesuai untuk buat kek kat dia plak ! :)

> luahan hatiku. entry tulis main hentam

No comments:

Post a Comment