搛べ惕

Saturday, April 02, 2011

Tengok ni !!

Assalamualaikum.

korang tengok gambar gambar ni. kau tau tak aku boleh giler bila tengok mende macam ni. rasa nak makan semua pun ade kalau ada depan mata. kalau ade kat rumah aku ni, sekejap je licin aku makan. hai. gemuklah aku kalau makan ni je. tak pasal dapat obesiti plak. pastu jadi bulimia plak. argh ! taknak aku. kan tak pasal sakit jiwa. mintak jauh. AMIN-9.

tengok lah gambar gambar ni ha yang buat aku jadi giler sekejap.


YUM YUM YUM ! yummy. yes! aku memang giler bila tengok coklat. tapi kalau gula-gula aku kurang sikit. aku tak kisah r pe pun. asalkan ade coklat r. yang penting halal okay. sesape yang baik hati bagi r hadiah coklat kat aku banyak banyak. percaye tak? aku boleh makan coklat bar yang size besar sekejap je. memang giler coklat pun. kalau coklat tu aku kongsi ngan mr mine, dia makan sikit je. aku yang cekik darah terlebih. hehehe. memang jahat kan. tapi takpe. dia tak kisah. dia lagi suke aku makan banyak. pape je lah.

>silalah terliur yep

No comments:

Post a Comment