搛べ惕

Thursday, December 22, 2011

Tanam anggur sekejap.

Assalamualaikum.

Dah sampai rumah mak sedare aku semalam. Tumpang mak sedare je, jimat kos. hehe. Mak sedare aku cakap kerja kosong ade kat tempat yang aku nak kerja tapi kena tunggu sampai kedai tu buka dulu baru boleh tau macam mana. Jadi penganggur la sekejap kat sini sementara nak tunggu. Makan tidur je lah kerja aku sekarang. Ehhhh.... Mana boleh. Tak boleh jadi menantu orang camni. Kena reject adelah. Makan tidur je keje nanti balik dungun gemuk aku. Mesti orang pelik tengok aku ambik result. Haha.

Duduk sini aku tak bawak bear aku tu. Rindu giler takde dia tau. Rindu muka comel dia, nak hug dia sangat-2. Yang aku boleh buat cuma tengok gambar dia. tu aje. Sedihnya. Kenape ek kite lebih hargai barang yang orang bagi dari barang kita sendiri. Lumrah manusia kot.


> sekolah dah nak buka tapi aku bukan budak sekolah lagi. hehe

No comments:

Post a Comment