搛べ惕

Saturday, May 09, 2015

Sahabat, kawan

Assalamualaikum




Rasa rindu kat kawan-kawan. Kawan dari tadika sampai sekolah menengah. Ingat ke lagi mereka akan diri ini. Rindu sahabat yang susah senang bersama dulu. Ingat lagi kah mereka akan diri ini. Aku still contact dengan sahabat sekolah menengah tapi kami susah nak jumpa sekarang. Masing-masing jauh, tak ada masa nak jumpa. Kalau jumpa pun yang paling rapat. I miss our friendship, our school life. I hope I can turn back time. Kenapa kita semua berpecah? Aku nak ulang balik masa supaya aku dapat baiki persahabatan kita supaya kita jadi macam orang lain. Orang lain boleh kenapa tak kita? :'(

For capital A, sahabatku dari sekolah rendah. Do you remember me? After we separate and didn't talk, do you remember me eventhough just few times. Aku tak pernah lupakan kau, sentiasa dalam hati ni walaupun aku ada sahabat lain. Ya, aku rindu kita yang dulu walaupun sekarang kita dah berbeza, ada kehidupan sendiri. Aku selalu stalk kau sebab aku rindu. Still remember everything about you. Our memories. :')


>sampaikan rindu aku ini buat mereka, Ya Allah

No comments:

Post a Comment